Het bezoek van Andy heb ik als zeer positief ervaren. Helaas vond ik de kosten per uur te hoog en dit laat mijn budget niet toe.Marijke uit Oirschot
Altijd terecht kunnen voor raad en adviesAd uit Oirschot
Ik ben heel snel en vriendelijk geholpen.A. uit Oirschot
Werkt secuur en netjes. Pietje precies. Komt heel op tijd op de werkdagen. Jammer dat factuur niet aankwam en geen persoonlijke herinnering kregen. Nadat ik na 1week contact opnam of rekening al klaar was kreeg ik in de spam aanmaning van Klussenier. Dat is enigste opmerkingDennis uit Oirschot
Zeer betrouwbaar, komt afspraken na, denkt mee en is een harde werker!Frans uit Best
Ik heb een heel goede ervaring met De Klussenier Andy de Kort. Het was gewoon heel prettig om hem in huis te hebben. Vertelde s,morgens wat hij die dag ging doen, ging dan rustig aan het werk en werkte heel netjes. Zeker omdat ik alleen ben, maar ik had het volste vertrouwen in Andy. Hele prettige ervaring voor mij.Bep uit Best
Erg prettig in contact, komt afspraken na, is vakkundig, denkt mee, werkt netjes en precies. Heel tevreden over het eindresultaat.Suzanne uit Best
Top! Flexibel en goede adviezen.Marc uit Oirschot
Andy heeft prachtig werk geleverd met de renovatie van onze toiletten. We zijn zo tevreden over zijn werk dat we een nieuwe opdracht voor renovatie van onze badkamer ook aan hem hebben gegund.Ingrid uit Best
PerfectAnnelies uit Oirschot
Prima vakmanschap, komt afspraken na en denkt mee bij oplossingen zoeken.Maddy uit Oost West en Middelbeers
Prima algemene indruk.
Het enige puntje van kritiek:
Mondeling zelf voorgesteld de verwarmingsbuizen van de designradiotor recht onder de verwaring door de vloer te laten gaan. Dit is mooier aldus Andy. Dit is echter via een bocht naar de muur achter het toilet gedaan. Hierdoor heb ik zelf een koof moeten maken en betegelen.Ronald uit Veldhoven
Prima, snelle reactie, meedenkend. Werkt netjes, laat aan einde vd werkdag ruimte netjes achter.Peter uit Best
Stipt, hardwerkend, klantvriendelijk, hij denkt met je mee over de mogelijkheden. Legt alles goed uit. Veelzijdig en betrouwbaar. Een fijne klussenier!Nienke uit Oirschot