Goedenavond, Andy kwam zeer bekwaam en vriendelijk over. De klus is nog niet gedaan, maar wanneer het gedaan wordt ga ik zeker contact opnemen met Andy.Emily uit Mierlo
Na een vrijblijvend kennismakingsbezoek Andy ingehuurd voor een diversiteit aan werkzaamheden in ons nieuwe huis. Keuken is door hem installatietechnisch aangepast, meterkast vervangen, oude badkamer verwijderd en een nieuwe geplaatst. Alles in goed overleg en optimaal meedenkend in oplossingen. Betrouwbaar, stipt, vakkundig en bovendien prettig om mee samen te werken. Is zeer veelzijdig en werkt netjes. Kortom, een aanrader.Eric uit Best
Goede vakman helaas door omstandigheden de klus niet kunnen afmaken maar is door het klushuis en collega klusseniers geweldig over genomen, chapeauNico uit Oost West en Middelbeers
Snelle en nette reactie. Had alleen op zeer korte termijn geen tijd maar dat lag aan mij en niet aan hem. Ik was zelf erg laat met aanvraagElle uit Oirschot
Perfecte klussenier. Werkt netjes. Ruimt alles op. Denkt met je mee. Kortom een topper.Fred uit Best
Een deskundige betrouwbare zeer prettige vakman.Rob uit Best
Andy is een zeer ervaren, betrouwbare klusser. Hij denkt echt mee met wat je wilt bereiken en komt met suggesties. Hij werkt netjes is vriendelijk en altijd op tijd. Even een klein dingetje of vraagje extra is geen probleem. Na de klus is alles netjes opgeruimd achtergelaten. Klasse!Maikel uit Geldrop
Andy is een zeer bekwame klusjesman. Hij heeft het erg goed gedaan met de renovatie van de badkamer en toilet. Wij zijn zeer tevreden en zouden Andy bij anderen aanbevelen.Sudhish uit Best
Sympathieke, ervaren klusser die vakwerk levert. Een aanrader!Kyra uit Eindhoven
Goede vakman denkt goed mee!Adrie uit Best
Super Klussenier,eerlijk ,netjes werkend en betrouwbaar!!Mariëll uit Best
Andy is een TOP vakman!! Ivm dat wij elders waren,belde hij met vragen,stuurde tussendoor foto’s en niks was teveel!
Kortom,meer dan lof!!
Dank je wel Andy,na het GROTE prutswerk van Zwaluwcomfort Sanitair heb je ons een super mooie badkamer bezorgd!Mariëll uit Best
Prima, vriendelijk, helder en vakkundigJan uit Oirschot
Andy is een fijne man in de omgang, echte vakman, denkt mee met de klant en probeert altijd tot goede oplossingen te komen als er onverwachte problemen zijn, dankzij Andy's ervaring en rust is voor ons een moeilijk karwei goed gekomen.Nikki uit Sint-Oedenrode