Ik heb een heel goede ervaring met De Klussenier Andy de Kort. Het was gewoon heel prettig om hem in huis te hebben. Vertelde s,morgens wat hij die dag ging doen, ging dan rustig aan het werk en werkte heel netjes. Zeker omdat ik alleen ben, maar ik had het volste vertrouwen in Andy. Hele prettige ervaring voor mij.Bep uit Best
Na een vrijblijvend kennismakingsbezoek Andy ingehuurd voor een diversiteit aan werkzaamheden in ons nieuwe huis. Keuken is door hem installatietechnisch aangepast, meterkast vervangen, oude badkamer verwijderd en een nieuwe geplaatst. Alles in goed overleg en optimaal meedenkend in oplossingen. Betrouwbaar, stipt, vakkundig en bovendien prettig om mee samen te werken. Is zeer veelzijdig en werkt netjes. Kortom, een aanrader.Eric uit Best
Snelle en nette reactie. Had alleen op zeer korte termijn geen tijd maar dat lag aan mij en niet aan hem. Ik was zelf erg laat met aanvraagElle uit Oirschot
Klantvriendelijk, denkt mee in oplossingen, adviseert, levert hoge kwaliteit, werkt netjes en komt afspraken na.Peter uit Oirschot
Fijn om in huis te hebben. Werkt snel en netjes. Denkt mee en zoekt naar oplossingen.Jos uit Oirschot
Prima vakmanschap, komt afspraken na en denkt mee bij oplossingen zoeken.Maddy uit Oost West en Middelbeers
Heel positief en betrouwbaarRosalien uit Boxtel
Zeer betrouwbare en hard werkende Klussenier!!!Mariëll uit Best
Positieve ervaring. Het is iemand die van aanpakken weet en eerder ervaringen en tips opgedaan bij andere klussen, betrekt bij zijn werk.Of het werk aan de verwachtingen voldoet moet, gezien de aard van het probleem (muizen) nog afgewacht worden.In ieder geval is er alles aan gedaan wat redelijk binnen de mogelijkheden ligt.M. uit Oirschot
Prima man om een opdracht te laten uitvoeren.Henk uit Eindhoven
Er is een geweldige badkamer opgeleverd. Vakmanschap en degelijke middelen hebben hier aan bijgedragen. Ik ben enorm tevreden en zou Andy zeker bij anderen aanraden!Bob uit Eindhoven
Andy dacht goed mee met de voorbereiding voor plaatsing nieuwe keuken, inclusief het onverwachte extra werk. Klus zeer netjes en tijdig gedaan.Stefan uit Best
Goede vakman denkt goed mee!Adrie uit Best
Goedenavond, Andy kwam zeer bekwaam en vriendelijk over. De klus is nog niet gedaan, maar wanneer het gedaan wordt ga ik zeker contact opnemen met Andy.Emily uit Mierlo
Prima qua uitleg en wat en hoe het aangepakt zou worden. De prijs was echter boven budget, waardoor de klus niet door ging.Rob uit Oirschot