Super! goede vakman, helder advies en transparant.Sabine uit Oirschot
Ik heb een heel goede ervaring met De Klussenier Andy de Kort. Het was gewoon heel prettig om hem in huis te hebben. Vertelde s,morgens wat hij die dag ging doen, ging dan rustig aan het werk en werkte heel netjes. Zeker omdat ik alleen ben, maar ik had het volste vertrouwen in Andy. Hele prettige ervaring voor mij.Bep uit Best
Andy is een fijne man in de omgang, echte vakman, denkt mee met de klant en probeert altijd tot goede oplossingen te komen als er onverwachte problemen zijn, dankzij Andy's ervaring en rust is voor ons een moeilijk karwei goed gekomen.Nikki uit Sint-Oedenrode
Heel positief en betrouwbaarRosalien uit Boxtel
Vakman die doet wat ie zegt. prettig in de omgangJacques uit Best
Mijn ervaring met Andy is prima. Goed bereikbaar, snel beschikbaar.Judith uit Eindhoven
Fijn om in huis te hebben. Werkt snel en netjes. Denkt mee en zoekt naar oplossingen.Jos uit Oirschot
Prima eerste contact en duidelijke offerte. Houdt zich aan zijn afspraken en is prima te bereiken en erg flexibel.
Volgende week gaat hij weer aan de volgende klus bij ons beginnen!Stefan uit Oirschot
Perfecte klussenier. Werkt netjes. Ruimt alles op. Denkt met je mee. Kortom een topper.Fred uit Best
Zeer betrouwbare en hard werkende Klussenier!!!Mariëll uit Best
Andy heeft de klus (groepenkast vervangen en nieuwe keuken elektrisch voorbereiden) uitstekend uitgevoerd. Alles precies volgens afspraak.Walter uit Oost West en Middelbeers
Plezierig contact, komt afspraken na, denkt mee, levert goed werk, is vakkundig. Bij volgende klussen zullen we Andy zeker weer inschakelen.Frans uit Tilburg
Hij was erg goed in het begrijpen van het onderzoek, het evalueren van de situatie en het geven van uitstekende feedbackStefan uit Eindhoven
Uitstekend, komt afspraken na en vakmanschapHans uit Boxtel
Goed werk geleverd voor redelijke prijs.Theo uit Oirschot